Edsn kendi ismim de Dila, bu sebeple değil ama bence de Dila olabilir😅 Hem anlamı güzel, hem de çok duyulan bir isim değil. Yani en azından benim çevremde benden başka kimsede duymadım 🤷🏻♀️ Hakkınızda hayırlısı olsun, hangi ismi seçerseniz seçin ismiyle çook güzel bir ömrü olsun miniğinizin🧿👼🏻