Bebek3427 28 hafdayım tansiyonunu ölçtüm 11 5 çıktı somra ayran içtim tuzlu 10 4 çıktı nasıl oluyor böyle
Caglacolak5237 Bebek3427 tansiyonu hep 9 5 10 4 falan çıkıyo hep düşük yani. Düşük tansiyon önemli değil yüksek tansiyon riskli
Mavisevgim Bebek3427 tansiyonun düşük değil canım gayet normal bir gebeye göre ve yüksek ise sorun oluyor 14 geçerse
myavocado Bebek3427 düşük değil bu değerler 🤷 9-6, 9-5 benim sürekli, gayet güzel bu değerler yüksek olması sıkıntı, öyle tuz filan tüketip yükseltmeye çalışmayın zararlı olur size.