Gulsedogan
Hamişler bugün kontrolüm vardı doktorum n.s.t ye gönderdi bi yarım saat nst de yattım doktoruma nst sonucunu gösterdiyimde doğum sancısı var yatııracaz dedi ama ben yatmadım çünkü sancım yok sadece bebemde kasılmalar var ne yapmam lazım bilginiz varmı