Turannnurr01 Sabah ocsopar kullaniyorum yatmadan da coraspirin kullanniyorum. Corasprin içip icmedigimi hatirlamiyorum böyle durumlarda napiyo4rsunuz. 35+2 deyim
Guzelanne56 Turannnurr01 yanı sureklı olmadığı sürece arada unutulunca ıcmemeyı tercih edıyorum. Çünkü onun mınumum 3 gün etkısı sürüyor 3 günden sonra sıkıntı oluyor o yüzden 1 günse umursamıyorum ertesi gün muhakkak ıcıyorum.
Caglacolak5237 Turannnurr01 içip içmediğimi bilmiyorsam içmiyorum. Fazlası bebeğe zarar olduğu için. Diğer gün kaldığı yerden devam ediyorum.
zmrkrblt eger hatirlamiyosan ve icmen gerekiyosa fazlasi zararli olur o yuzden 2 kasik kimyon yemen de dogal yoldan kani azda olsa sulandirir kimyon yiyebilirsin hic bi zarari olmaz
Enginnmusab25 Turannnurr01 bende de vardı o unutkanlık alarm kurdum akşam yemeğinden hemen sonra alıyordum ertelemeden 👍 ben 32 haftalıkken doktorum bıraktırdı bana coraspini