Hanımlar bebeğim 44 günlük kabızlık sorunu yalıyor sandık bir kaç defa doktora götürmeme rağmen olur düzelir denildi . Dün tekrar başka bir doktora götürdüm bebeğimin makatının dar olduğunu ve o yüzden yapamadığını öğrendim . Sizinde başınıza geldi mi önerilerinizi ve tecrübelerinizi yazar mısınız ?