Merveesi bende gebeyim şu an son adayım
Rezene aldım inşallah doğumdan sonra icecem ve bebeğime de 1-2 damla vermeyi düşünüyorum
Ayrıca gebelikte yaşadığım bi sorundur,aynı bebeklere gaz çıkarsın diye dizlerinden karnına bukeriz ya aynı hareketi kendinize uygulayamayi deneyebilirsiniz