Gultenakkoyun 16 haftalık hamileyim ama hiç bir şey yiyemiyorum. Ne yesem midemi bulandırıyor. Bebek beslenemiyor diye çok üzülüyorum. Varmı böyle olanlar
esca344 Gultenakkoyun ben de aynı sizin gibiyim haftamız da aynı aç susuz dolaşıyorum ama doktor bana seni sömürüyor merak etme dedi bizim yediklerimizi yemiyor ondan kanımızdaki değerler demir depoları burdan besleniyor
Busetasm Gultenakkoyun 31 haftalık oldum başlarda bulantıdan sonrada sıcaklardan dolayı yemem iyice sıfırlandı , her kontrolde -1 kilo vermiş oluyorum ama bebeğim gayet iyi sağlıklı şükür hiç canınızı sıkmayın ilaçlarınızı ihmal etmeden kullanın 🌸
neslsah-1 Gultenakkoyun ilk 4 ay aşırı bulantı çektim sonraki 2 ay iyiydim şimdi son 2 haftadır 7 aylık olduk denilebilir bulantım çok oluyo saçı cıktıkçamı bilmiyorm
Gultenakkoyun esca344 kilo verdiniz mi peki? Bende demir eksikliği ve b12 düşüklüğü var zaten birde üstüne bebekde depolardan beslenince beni çok kötü etkiliyor bu durum.
Giiizem İlk aylarda oluyo valla hatta ben 38. Haftadayım bi iki haftadr raht yiyorum kiloda çok almdım zaten bebek iyi ama kilosu herksn aynı olmuyo işte kimisi yiyerek kimisi yiyemiyo