Mennccaa Merhaba 37+1 deyim normaldede çok hareketli değil ancak bugün çok hareketsizdi sürekli bir yerde toplanıp kalıyordu bir kaç kere hareket etti o kadar sizce sebebi nedir
Elfcll Kendini yorduysan olabilir. Biraz uzanıp dinlen canım Ama devam eden bir toplanma ve hareket azlığı olursa doktora gidebilirsin düşünüp strest yapmaktansa.