Cansuuuh Mustelayı çok övüyorlar kimi iyi değil diyor. Pişik kremi nemlendirici losyon falan önerir misiniz hangi marka daha iyi
MSP Cansuuuh ben şampuan krem ve yağını babydream markasından aldım, pişik içinde sudocream aldım 😇 sudocreamden çevremdekiler hep memnundu, ama tabi henüz kullanmadım ürünleri o yüzden bilemiyorum 😅
Damlaozzz Cansuuuh Herşeyini Mustela aldım pişik kremi de onu kullandım düzenli kullanmama rağmen bebeğim pişik oldu doktorumuz krem yazdıda o geçirdi 3-4 günde ama diğer tüm ürünlerinden memnun kaldım
Aliss06 Şampuan nemlendirici mustela kullandım Pişik için genelde zeytinyağ ve kantaron yağını kavanozda karıştırıp pamukla kullandım (çok pişik olmadı 🧿) 3 aylıkken alerjisi ve atopik dermatiti olunca mustelanın o serisini kullandık 🥰
Aliss06 Cansuuuh hayır 🌸 sürekli pişik kremi kullanmak bebekleri daha çok pişik yapıyormuş doktorumuz söylemişti Sık sık altını değiştirince bezi altında saatlerce kalmadığı zaman pişik olmuyor benim tecrübem bu yönde 😊 dediğim gibi 1bucuk yaşında 3-4 kez pişik olmuştur onda da zeytinyağ ve kantaron yağı ile hakkettik 🩵