Aşılama olup da yerleşme kanaması yaşayan var mı kızlar ya akşam üstü hafif hafif lekelenme başladı karnım ağrıyo ama adet sökülmüyo pembe pembe peçeteye geliyo sadece başka bişey yok sanırım 2.aşılama da olmadı çok üzgünüm bugün 13. Günüm yarın kan verecektim evde test yapmadım