senanurtn Merhaba hanimlar, uzunn dusunmelerden sonra bu iki isimde azicik karar kilmis gibiyiz fakat cevresinde bu ismi tasiyan birileri varsa bana goruslerini aktarirlarsa cokkk sevinirim 🙏🏻
Mucizeayla senanurtn Göktürk tanıdığım yok oğlum olsaydı bende bu ismi istiyordum o yüzden onu seçtim ama Atilla ismi de çok güzel bence Atilla diye ilkokulda arkadaşım vardı çok efendi biriydi şimdi arkadaşımın eşi kendisi çocuk hala efendi yani cocuklugunda neyse hala o ☺️
Minnaksever senanurtn büyük ihtimal kız dedi doktor ama henüz netleşmedi oğlan olursa Göktürk koyacağız biz de
Hkgezer senanurtn bende göktürk yada kağan düşünüyorum doktor erkek dedi ama tam kesinleşince karar vereceğim
Oksuruksurubu senanurtn sizi tebrik ediyorum saçma sapan arap isimleri yerine öz Türkçe koyduğunuz için 👏👏
senanurtn Mucizeayla yaa benim de vardi ilkokulda bir arkadasim cok efendi ve zeki bir cocuktu, hep mi boyleler acaba 🥹
Yasoo96 Oglumun ismi Göktürk. Çok severek koydum. Çok da uslu bi çocuktur.iyi huyludur.😂 İkinciye hamileyim ben de Atilla koymak istedim ama izin vermiyorlar. Kimse begenmiyor. Karahan koyayim ozaman dedim. Şimdi bunun israrindayim. Bu sefer kesin koyacagim 😂
senanurtn Yasoo96 ay cok güzel olur aslinda Göktürk ve Atilla ama Karahan da guzelmis 😍 saglikla gelsinler 🫶🏻
Susu13 senanurtn oğlumun ismi Göktürk 🫶🏻 ikinciye hamileyim şimdi de oğluma Alptürk koyucaz Allahın izniyle ❤️