Aslisko Moralim bozuldu size sormak istedim bugün 38+1 de muayeneye gittim ne sancı çıktı ne bebek kanala inmiş ne geleceği var doktor 40 haftadan sonra doğar bu bebek dedi sizce erken gelme ihtimali var mı geç doğar deyip erken doğum yapan oldu mu?
bonik Aslisko 39+2 yim hiçbir şeyim yok. Neden kafanıza taktınız ki herkesin bebeği farklı haftalarda doğuyor. 38 iyi 41 kötü diyemeyiz.
Su-brk964 Aslisko doğumların çoğu 40 haftayı doldurunca oluyor.Kendinizi strese sokmayın boşuna. Sonrasında da şık gidiliyor doktora Herhangi bir durum olursa doğumu başlatır zaten.
Aslisko bonik 41de mekonyum yutma riski suyun bir anda azalması vs gibi risklerden kendimi korkuttum biraz da artık kavuşmak istiyorum yoruldum