[silindi] Beyzamete dermoeczanemde kalmamış şimdi baktımda ürün bu . https://www.hepsiburada.com/palmers-kakao-yagli-gerginlik-onleyici-masaj-losyonu-250-ml-p-AILEMINA20482?magaza=3KA&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-other-pla&gclid=EAIaIQobChMI1qikkZXw3wIVyqiaCh1LfQ78EAQYAiABEgIMvfD_BwE
Esrammm22 Uztembusraomer ben unibaby nin çatlak kremini alıp kullandım 59 liraydı fiyatı bir de unibaby nin bebek yağını. 37. Haftadayım henüz hiç çatlamam olmadı.
Zerrinnn Beyzamete linkini attım pompalı olanı kullanıyorum daha suan 25. Haftadayım tabi ileride nolur bilemiyorum umarım çatlamayız🙏🏻😊