fatsfats-92 İlk çocuğum da araftaydım yarı yarıyaydı herkes erkek diyordu kızım oldu😆 Bunda da erkek hissediyorum doktor 12+2 de kıza benziyor ama değişebilir dedi bakalım ne olacak😆
Guzelanne56 [silindi] cinsiyet ıle ılgılı degıl de bebegımle ılgılı hıssettıgım herseyı yasadım ama ilk bebegımde yasadım başıma gelenlerı yaşarken hep dejavu oldum. Bu gebelgıımde de erkek hıssedıyordum hala öyle hıssedıyorum doktor kız dıyor😂 Cok ıstıyorum kızım olmasını o ayrı ama bence erkek bu bebıs detaylıya gırmeden kız dıyemıyorum esımde bende doktora cinsiyet degıstımı dıye sormaktan yorulduk gören dıcek ıstemıyor ama çok ıstıyorum tabıkı allah ömür versin yavruma❤️🩷
Zeyyno_ [silindi] Benm ivime doğmuş gibiydi sanki bekarliktan beri hep sylerdim kesin ilk kızım olcak bana arkds dost olur birlikte buyuruz derdim hep kızım oldu 3bucuk yaşında şimdi de başından beri hep erkek hissediyodum oğlum olcak bı kaç gün sonra doğacak sayılı günlerimiz kaldı İnşallah 🤲🥰🥰
58Vildan Çıkmafı bence hiç hissetmemek lazım 😂 herkes bizim sülale 2 erkek bir kız senin sonuncu kesin kız diye beynime işledi 😂 3 numaramın erkek oldugunu duyunca gülme krizine girdim 😂 ne kadar güldüysem artık hayat enerjim geri geldi 🤣🤣
Nura1997 [silindi] hamile oldugumu ogrenmeden 5 gun once ruyamda erkek cocugum oluyor gormustum. Ama hamile kaldikdan sonra asiri kiz hiss ediyorum. Tum gun kiz bebek kiyafetlerine bakiyorum. Kiz isimleri dusunuyorum. Kiz bebekle ilgili seyler dusunuyorum hep kisacasi. 11 ci haftadayim simdi. Onumuzdeki hafta kontrol var , insallah hayirli ve saglikli haberler aliriz hepimiz
mmedinestlms [silindi] ilk gebeliğimde direk öğrendiğimde erkek demiştim eşime erkek oldu bunda da kız dedim ama daha cinsiyetimiz belli değil
Muratseyma2015 Ben hep erkek hissediyordum normalde de hislerim çok kuvvetlidir asla yanılmadım hep erkek dedim 17. Haftaya kadar doktor kız dedi yine inanmadım erkek dedim bir gün kontrole gittik doktor ben size kız mi demiştim dedi evet dedim ama erkek bu dedi biliyordum çok net hissediyordum 😂
ykaya18 Ben hiç hissetmedim. Gönlümden kız geçiyordu kabul ama his olarak hiç birşey yoktu. Yüzük testi falan yaptım meraktan kız çıktı, Çin takvimi falan da kız çıktı, burda da kız dediler, sonuç kız 🤭
Mnelkk [silindi] herkes kızın olcak dedi en başından beri erkek hissettim, eşimde rüyasında görmüş 🤗 23 haftalık erkek bebiş annesiyim çıktı bende 🐣
Sedagoktugg54 [silindi] Gebelik testinde pozitifi görünce kesin buda erkek dedim herkes kız dedi ama sonuç ikinci oğluşum 😊
sacmalamakizim [silindi] İlk kızımda hissetmiştim, 2.de dedim ki keşke yine kız olsa anlaşırlardı, ama bence erkek olacak dedim, kızım olacakmış, 😄 yani bunda tutmadı hislerim.