50_68 Kızlar yarın kontrolüm var 32+4olacağız merak ediyorum sizde bu haftalarda bebiş kiloları ve boyları neydi 🐣🫄
Jfatmaw 50_68 32. Haftamda gittim 2080 kiloydu doktor 10 gün ileride gidiyor dedi pazartesi gidicem eğer tekrar fazla kilo aldıysa diyet verecekmiş
Kbr6134 Jfatmaw Jfatmaw 32+4 te benimde 2100 gramdı doktor bebek 1 2 hafta önden gidiyor suyunda fazla dedi sanırım şeker var
33caglaunlu Bu ay gidicem 26 sında bakicam kaç kilo tam 34+6 haftalık olacak o zaman şu an 33+2 haftaligim en son gitdiyimde 1550 kg demisdi çok uzulmusdum inşallah almisdir bol bol
biryetmezikincisiolsuun 33caglaunlu Canım benim sana tavsiye vereyim kesinlikle ceviz süt kaşar yumurta muz tüket bunlar çok güzel kilo aldırıyor. Ben gece uyumadan sütün muz fındık badem kaju ceviz atıyorum blend ediyorum bence bu çok farkettirdi ama ben kilo için değil sağlığı için tüketiyorum
33caglaunlu biryetmezikincisiolsuun bende öyle yapıyorum ama süt alamiyorum benim kızım var 4 buçuk yaşında sütü bitiriyo aldimi o yüzden alamıyorum sürekli süt içiyor kahvaltı yemek yemiyor ondan almiyorum