Kesinlikle fetal dna testini yaptırmanızı tavsiye ederim ve burada yaptırma, bosver benim eltimde de öyle oldu çocukta bisey çıkmadı benim kaynımda da var aynısı gibi bilimsel hiçbir dayanağı olmayan boş yorumları dikkate almayın derim. Bu ihtimal sebebiyle hamileliginizi neden şüphe içinde gecireceksiniz ki ? Kim burada kolayca size yorum yazan insanlar ? Hayatınızda yeri var mı? Yok. Bu hayatı siz yaşıyorsunuz. Ben olsam kesinlikle test yaptırıp stresten uzak rahat bir hamilelik geçirmeyi hedeflerdim.
Ters bir durumda, gerçekten down veya başka bir genetik hastalık çıkması durumunda da asla ama asla bu şekilde bir çocuğa sahip olan ve bunu deneyimleyen insanlar dışında kimsenin yorumunu dikkate almayın olur mu? Bekara boşamak kolay derler. Bu şekilde bir çocuğa sahip birkaç aileden detaylı bilgi alın, kendinizi ve eşinizi ölçüp tartin ona göre karar verin.