Merhaba herkese, 16 haftalık hamileyim. 13. Haftadan itibaren 2kere kanamam oldu. Ağrılarımın plesantaya baskı yaptığını kasılma olduğunu söyledi doktorum.iğne ve ilaçlar kullanıyorum biride progestan kapsülü vajinadan kullanmamın daha etkili olduğunu söyledi. Şükür kanamam hemen kesildi 1haftadır yok fakat ağrılar devam ediyor,adet olacakmışım gibi. Sizinde oldumu normal mi bilemiyorum?