Seyuba 1159098263 biz normalde adet tarihine göre 16+2 yiz ama doktor da 17+0 çıktık bugün kontrolümüz vardı , bizimki 5 gün felan önde gidiyor , boy kilo nasıl cinsiyet ne sizin ☺️
Nurgrdp 1159098263 bizimse 17 hafta diyebiliriz kuyruk sökümü ağrım yoğun sizlerde durum nedir ? Cinsşyetlrr belli oldu mu acaba ?
Kumsalkya Ebbruc 16+5 🤍oğlumla çok şükür bugün başımda çok şiddetli bir ağrı var basımı kessem hissetmem genelde adet dönemlerimden 1gun 2 gün 02 gün önce oluyordu bu ağrı şu an aynı ağrı dan çekiyorum ne yapacağım bilmiyorum bilmiyorum
Ebbruc Kumsalkya bende normalde migren var ama çok şükür 4 ayda 2 defa falan şiddetli ağrı yaşadım onda da acile gittim parol serum takıyolar iyi geliyo bana, çok şiddetli olursa acile git rahatlatıyo
Kumsalkya Kontes001 tşk ederim evet parol yuttum biraz hafifledi ama çok fenayım suanda göğsümün altında bi kıpırtı var ilk heyecan ve oluk hissetme galiba çok heyecanlıyım 🤲🏻kurban olduğum rabbim isteyen her anneye evlat nasip etsin hayırlı ve sağlıklı
1159098263 Nurgrdp benimde belim çok ağrıyor mide yanması da var cinsiyet kıza benziyor dedi 2 hafta önce
Seyuba 1159098263 gittik bugün kesin kız olduğunu söyledi doktorumuz 12. Haftasın da tahminim kız demişti zaten ☺️ kaç gram boyu kaç çıktı
Nurgrdp 1159098263 2,gebeliğim hiç oğlumda hatırlamıyorum.. :( sağlıkla gelsinler.mide bulantısı bitti derken bel ağrısı başladı ben de sanırım haftaya öğreneceğim randevu aldım.