Bugleminannesi2 Ask1907FB merhaba bende yiğit düşünüyorum hamileyim ama çok yaramaz olduklarını hıysuz olduğunu söylediler gözüm korktu ne yapmalıyım 1 haftalık tecrübeniz nasıl 😌
Ask1907FB Bugleminannesi2 Kesinlikle akıllı şuanlık gazı yoksa karnı tok ise skntı yok yinede bilemem 🤣🤣sonrasında ne beklıyor
LeylaEla ykaya18 Vallah bende hala bekliyorum doktor net bişey demedi 🫠 meraktan catlicam, burda da ultrasona bakarak bazıları kız bazıları erkek diyor 🤣🤣🤣
Azra_Mom LeylaEla Atlas olucak bizimde inşallah onun dışında Alaz, Yamaç, Uraz bunları da beğeniyorum
Kubraozden17 İlk oğluşumun adı ege 🩵 diğer oğluma hamileyim 5 aylık olduk ama isim bulamıyorum ege ısrarla rüzgar olsun istiyor bizde pek ısınamadık o isme kaldım böyle