gizemSA Arkadaşlar sancim var gibi belirli aralıklarla hafiften oluyor kasiklarim da ve aşağıya doğru bi sizlama ile sabah ilişkiden sonra başladı 37+2deyim dogum sancısı olabilir mi?
hyena gizemSA sancı sıklığını takip et cnm hafif başlar adet ağrısı gibi oluyor git gide başlıyor bn. Sabah hafif sancılarım vardı öğlene doğru artmıştı ona göre takip et
gizemSA Kontes001 yani olabilir açıkçası adet sancısını unuttum şuan resmen hersey aklımdan gitti bebek bi toparlanır sıkışıyor hissi var