Hayırlı akşamlar hanımlar benim şuan 30haftalik hamileyim Allah izin verirse de ayın 23 ünde kntrolum var doktora gidin e solicem bu durumu yaşayan var mı diye merak ettim açıkçası ilk defa başıma böle birşey geliyor ben bebisi göbek deliğimin altında hissediyorum sürekli hiç bir zaman tekmesi ni yukarda hissetmedim birde dikiş izimin nerdeyse altındaki kısımda hissediyorum ve çok korkuyorum sanki ayakları dışarı çıktı cikicak bu durumu yaşayan var mı aranızda çok endişeleniyorum