Kbrarsln2 Kızlar 26+3 haftalığım bugün şeker yüklemesi yapıldı 50 gr ile yapıldı değerim 145 çıktı doktorum 100 gr ile tekrar yapalım dedi değer böyle olupta sonra düşük çıkan var mı?
Elift Kbrarsln2 benim 50 ilk yüklenince 152 çıktı sonra 100 lük yaptı doktor onda düşük çıktı benim 3 değer de canım
Kibariye Kbrarsln2 50 gram yüklemede 140 tam sınırda çıktı doktorum da 100 luk istedi üstüne bakalım devam edicek normal mi diye 100 luklerdde normal çıkmisti
Sarekuru Aysnurrr doktorun sana soyluyor kac grlik alacagini bana 50 gr yapildi sabah ac karnina gidiyorsun ilk bi kan aliyorlar daha sonra icecegi icip bir saat sonra tekrar aliyorlar kani
Zehrazrl EsenBursa doktorunuz nededı bu sonuca bende bugun yaptrdım daha gostermedm ınt den baktm normal gıbı ama
Zehrazrl Sevocan0667 doktorumuz onerdı ole yaptrdık kafamıza gore degıl zararlı birşeyi doktor neden önersın ilk hamılelıgımde de yaptrdım bır zararını gormedım cok şükür
arslansedaa 50 gr bende yaptırdım benim 165 çıktı doktorum diyetisyene yönlendirdi simdi hergun evde şekerimi ölçüyorum aç tok olarak