rısklı gebelık olarak adlandırıyorum serklajlıyım, kontrollerım 2-3 haftada bır oluyor 3 haftada bır kan idrar veriyorum kontrol dahıl 3 haftada bir 10 bın tlye geliyor gerçekten yorulduk bu süreçte.
hastane doğum paketlerı doğumda dahil daha uyguna geliyor neredeyse doğum paketının 3-4 katı para cıkacak cebımden paket yaptırmasam
Şimdi doğum paketlerınde kan tahliller 10 muayene dogumu kapsıyor ya ben kontrollerı bıtırdım dıyelım doğumdan önce bitecek zaten hakkım doldu doğum yapma hakkım gıdıyormu elımden yoksa kontrollere ücret ödeyip doğumu paketten mı yararlanıcam. Bana yardımcı olur musunuz