Mrv93
Kızlar merhaba hayırlı haftalarınız olsun 🤗🤗 Normalinde özel çınarlı hastanesinde Reşat beyin kontrolünde bir gebelik geçiriyordum Reşat beyin rahatsızlığından dolayı Onur beye geçtik kendisinden çok memnunum güler yüzü sıcak tavırları ilgisi herşeyi açıklaması gerçekten içime daha çok sindi yalan yok.. Sadece Reşat bey doktorumuz olduğu için onu çok araştırmıştım Onur bey hakkında da hep olumlu şeyler duydum ama yinede doğum yapan annelerimize danışmak istedim. Ben normal doğum düşünüyorum doğum sırasında nasıl sakinmi rahatlatıyormu kesiye karşımı değilmi benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🤱🏻👶🏻🤗
SevilCoskun
Merhaba bende ayni durumdayim ayni duyguları paylaşiyorum Onur beye bende çok ısındım ve güvendim. Aslinda hastanedeki ebelerdende bilgi alınabilinir bu konuda. 👍
Mrv93
Tabikide katılıyorum size ama direk yaşayan tecrübeli annelerin bilgileride bir ayrı tabiki 🤗🤗