Gzd5 çok haklısınız, 2 doğum yaptım iki bebeğimi de resmen kucağımdan aldılar küvöze girecek diye 😢 10 gün bekledim yavrumu. Ne gece bildim be gündüz gülemedim ağlayamadım sütüm gider diye. Aklım fikrim ruhum herşeyim bebeğimle küvöze gitmişti. Çok şükür rabbime aldım sorunsuz sağlıklı şekilde. Şimdi 3. Çocuğuma hamileyim çok korkuyorum endişeliyim inşallah sorunsuz olur herşey çok güzel olur diye dua ediyorum 🤲🏻 şükürler olsun rabbime küvözden de alıp gelebildim onu yaşamayan anneler de var diye avuttum kendimi. Çok şükür rabbime. Sezeryan olmuştum küvöz beklerken nasıl iyileştim toparlandım hiç bilemedim. Allah yardımız olsun inşallah