Evet hanımlar planlı sezeryanndı zaten doğum gerçekleşti Herşey güzel bebişim yanımda ilk yürümeyi yaptım ama sezeryandan dolayı ağrılarım var hareket ettikçe daha iyi hissediyorum varsa sor al istedikleriniz merak ettikleriniz cevaplayabilirim hepiniz güzel dileklerinizi eksik etmeyin