Koalams merhabalar şuan 25 haftalık hamileyim her gün ara ara göğsüme öküz oturmuş gibi bir gissaitst geliyor akabinde korktuğum için bu baskı daha da şiddetleniyor ve hafif nefes darlığı yapıp geçiyor ama gün içinde en az iki üç kez oluyor ve ayakta yatakta dinlenirken hiç fark etmiyor kardiyolojiye gittim eko ve holter çekti bi sorun görmüyorum dedi nabız biraz fazlaymış o kadar ama şu ağırlık hissi göğüste çok fena siz nasıl atlattınız doğumunuz fln nasıl oldu biraz tecrübelerinizden bahseder misiniz