12 haftalık oldum şuan ve doktorum folik asite devam et dedi birde bemix vitamin hapı verdi ama ben aşırı derecede iğreniyorum içemiyorum içince midem bulanıyor ve içmiyorum yani onun yerine vitamin vericek besinler yiyorum herşeyi yemeye çalışıyorum sağlıklı olan ama bi yandan sa birşey olur diye korkuyorum içmeyen bivar mı en başından beri yada içip bırakan bi sıkıntı olmayan merak ettim nırmal de araştırdığımda folik asit önemli diyoelar ama beni kusturuyoe