Sufim Kızlar bugün hastaneye gittim çatı muayenesi oldum herhangi bir açıklık yok . Normal Doğuma bir engelim olmadığını söyledi doktorum . Bebeğimin gelişimi 2 hafta önden gidiyor ve ben şuan 37+3 günlüğüm bebeğin kilosu 3600 civarındahaftaya kontrole gideceğim . Doktor 4 kilo olursa haftaya suni sancı verelim dedi . Etrafımdaki kişiler hiç açılman yok nasıl suni olacaksın o doktor seni sonra sezeryana alır her halükarda deyip içimi karartıyorlar . Benim bu yaşadıklarımı yaşayan var mı acaba ??Birde Doğumun erken olması için bir yöntem var mı ??
Tinker Bol bol yürüyüş yapın ve squat Küvet var ise doldurun her gün içine girin bekleyin sıcak su iyi gelir derler ve bitki çayları için
Benay Tinker geçen gün bir post açtım Doğumu başlatmak için küvete girsem mi diye bana şakın girme dediler