Merhabalar geçmiş olsun olsun öncelikle 🙏🏻 14. haftamda 2 gun süren gecmeyen bas ağrısı yuzunden acile gitmiş biri olarak yazıyorum :) Tansiyon, susuzluk (gunde 3lt içmeme rağmen) ve şeker düşüklüğü sebepleri şeklinde geri bildirim aldım. Onun için daha uzun sürerse tavsiyem sizinde ölçümlerinizi yaptırmanız olacaktır. Acil şifalar 🙏🏻