Crn91″ hiç problem değil, lekelenmem bir kere oldu pembemsi oldu çok yoğun değildi. Oturdum yattım o aralar kendimi zorlamadım yormamaya çalıştım siz de öyle yapın bence elinizden geldiği kadarıyla. Bir sonraki randevumda geçmişti ama dediğim gibi doktorum ilaç da yazmıştı lekelenmem oldugunu soyledigimde belki onun da etkisi olmuştur, bebeğin gelişiminde herhangi bir sıkıntı olmadı çok şükür bu bebeği etkileyebilecek kadar bir durum değil bence 🙏🏻 siz de merak etmeyin benim de hamilelik sürecimde çok yorulduğum günler oldu sıklıkla da ağladım üzüldüm ve kendime kızdım vicdan azabı çektim sonra ama olabildiğinde stresten uzak kalmaya çalışın lütfen 🙏🏻 şuan bebek gayet sağlıklı 1 hafta önde kilosu da yerinde aklınıza böyle takıp kötüyü çekmeyin lütfen insallah sag salim kucagımıza alırız yavrularımızı… önemli olan her zaman olumlu düşünmek pozitif kalmak