yesimguven Ben gebeliğimin başında oraya gittim ama ilgi alakadan memnun kalmadım ve süreçler çok yavaş ilerliyor. Fakülte takipliyim, doğumu da orada yapacağım Salı günü inşallah. Riskli gebe olduğum için doğumhaneye de çok kez girdim, fakültedeki ebeler çok güler yüzlü, çok kibarlar. Fikir olsun diye söylemek istedim.