Dünden beri babaannesinde üst üste oturuyoruz çocuk eve geldi yanıma asla yaklaşmıyo tekrar gitmek istiyor kaynanam git öp diyor öpmüyor bile beni . Normal de hiç dışarı çıkaramıyorum hamileyim diye genelde evde oluyor hep sizce bunun sebebi ne beni mi sevmiyor evimi sevmiyor çok üzülüyorum