39+1 haftadayız dün çatı muayenesi yapıldı dünden beri akıntı ile birlikte kan geliyo pazar günü de acile gitmiştim yine açılma kontrolü sonrasında kanama olmuştu ve birkaç gün lekelenme devam etti. Doktora sorduğumda normal demişti ama benim içim rahat etmiyor kanama gördükçe. Dün de muayene sonrasında lekelenme olabilir korkma dedi ama bi şey mi oldu diye düşünüyorum sürekli. Bel ağrısı kasık ağrısı da yaşıyorum. Çatı muayenesi sonrası bu kadar uzun süren lekelenme normal mi?