Omerfaruk 11 hafta gebeyim, bebeğin idrarırın geçtiği damar tıkanık, kalp ritmi çok hızlı, bunun için yarın genetik bölümüne yönlerdirdiler, göbekten sıvı alınacak büyük ihtimal, yaptıran var mı yada bilgisi olan ? Riskli midir ?
dolunay_6 Omerfaruk sıvı alınması için erken bi haftadasınız en erken 16. Haftada amniyosentez yapılıyor bende aldırdım 16. Haftamda sorunsuzdu çok şükür