Kızlar bu ikinci postum ama çok kararsız kaldım ilçe doktoruna da pek güvenemiyorum sallamasyon bir hastahane diyebilirim, açlık şekerim 79 tokluk şekerim 131 çıktı şeker yüklemesine gerek yok dedi 25+5 im sizce mesafeleri hiçe sayıp başka doktora da görünmelimiyim 🤔