Dilekulgtt biz o zaman eşimle hesaplandığımızda normal gidip gelmek daha uyguna geliyordu
Özelde hiç kan testi vermedim mesela 35. Haftadayım. İkili tarama şeker yüklemesine ücret verdim onlarda 400 lira falandi. Kalan her şey muayene ücreti. Evet doğum ücretleri pahalı en azından belli bir haftadan sonra doğum ücretinde sabitleme yapan bir hastane bulunsa iyi olur. Çünkü sürekli zam geliyor