Buserkl Bebeğim doğduğunda troid değerleri 25 çıkmıştı sonra 13 e düştü tekrar baktırdım 14.6 ya çıkmış ultrason çektirdim troid boyları biraz küçük dediler. İlaç verdiler bu durumu yaşayan varmı acıkçası korkuyorum bişey olur diye.