**Merhaba hamiş anneler.
Bu benim 4. Hamileliğim.
Ters bir hareket yaptım ve nur topu gibi bir bel fıtığına sahip oldum. Hamile olunca doğal olarak ne mr ne röntgen hiç birşey çekilemedim. Belim sol bacağıma vurdu ve hiç hareket ettiremeyeceğim şekilde ağrıyor. Yürüyemiyorum, tekerlekli sandalye ile lavaboya gidip sonra yine yatağa geçiyorum. Acılar içinde de yatıyorum.
Aranızda daha önce hamilelikte bel fıtığı geçirmiş birileri var mı ? varsa Nasıl atlattınız ?**