Smh22 kesinlikle öyle şeyler okuyup kendini strese sokma bebeginide strese sokarsın. Kötüyü çağırma yani, hamiileliginin mutluluğunu tadını çıkar. O haftalar çok erken zaten çok bir belirti yasamaman çok normal. 20 haftadan sonra anca anlarsin hamileligini başlarda anlamıyorsun zaten hareketlerini hissettiginde anliyorsun bütünleniyorsun. Benim 2. Hamileligim ve bunda ilk haftalarda hamile olduğumu bile unutuyordum yani