Ben tüp bebekle hamileyim şuan 15 haftalık 3 kez yaptırdım sonuncusunda tutundu 6 ay boyunca hep ilaç kullandım ve hala kullanıyorum iğneler haplar vitaminler fitiller ilkinde yattım olumsuzdu ikincisinde yatmadım olumsuz oldu bu gebelik elde ettigim transverimde hiç yatmadım ama temizlik felanda yapmadım sadece yemek ve gezme aşırı grip oldum sürekli hapsurdum dedim bu seferde olmaz ama oldu çok şükür bol bol dua et 🙏