Melisa2907 İlk gebeliğim ve çok tecrübesizim sanırım🫠🥲 bazen sağ tarafım bazende sol tarafımda bir anda bir sızı ve sertlik hissediyorum. Acaba bebeğimin hareketleri midir? Inanın bilmiyorum, lütfen yadırgamayın🥹🌸
Newmom1234 Melisa2907 yok canım bebeğim hareketiyle ağrıyı sızıyı ayırt edersin benim de ilk gebeliğim şuan sancı mı değil mi bi ağrım var ayırt edemiyorum ama bebek hareketi baya farklı oluyor
Busra5354 Melisa2907 benimde ilk gebeligim ki erken hissetmistim 16. haftada tam kasikta kalp atisi gibi pit pit birsey vuruyordu doktora sordugumda hareketleri demisti. Simdi 31+3 olduk surekli 🐛 kurtcuk gibi 😂😂😂😂
Newmom1234 Melisa2907 çok minikmiş ama ben de 16. Haftanın sonlarında hissetmiştim ilk hareketini daha önce olmayan bi şey kalakalıyosun hareket mi etti şimdi diye bi düşünüyosun anlamaya çalışıyosun 🥹 üf çok güzel zamanlardı yarın alıcaklar karnımdan kucağımda olacak inşallah 🥹
melike81_ Melisa2907 ay yanlıs okumsum ilk gebeliğim de falan 😀😀😀 seyirme gibi oluyordur o zaman 20,22 haftada hissetmeye baslarsın
Melisa2907 Newmom1234 bir anda o bölgede sertlik oluyor o yüzden aslında öyle düşündüm herhalde😂zamanı gelince onuda öğrenirim inşallah🙏🏻❤️
Melisa2907 Newmom1234 ikinizde sağ salim birbirinize kavuşun inşallah. Bir ömür boyu sağlıkla yaşasın. Acısını ağrısını göstermesin🙏🏻❤️🫶🏻
Busra5354 Melisa2907 oyle valla iyi saglikli olsunlar gerisi cekiliyor rabbim saglikli sihhatli tek avazda kucagimiza almayi nasip eylesin. Her zaman tek duamdi hala daha ayni duayi ederim. 🤲🏻🥹
Melisa2907 Busra5354 kucağa alıp o mis kokuyu içimize çekince hiçbirsey hatırlamayacağız. Hiç kendimi doğum stresine sokmuyorum nasıl olsa doğacak öyle yada böyle o iyi olsun yeter 🙏🏻🫶🏻