Guzelanne56
Merhaba bugün farklı bir doktora gittim,
Yolk kesesi geçen haftaya göre baya fazla büyümüş gözümle bende gördüm
Doktor dedi ki normalde 5 olması lazım bu çok fazla büyük.
Kalp rahimle ilgili bişey söylemesini bekledim ama söylemedi sonra çıkarken ben sordum kese olması gereken yerde onla ilgili bir sorun yok dedi olmazdı da zaten dedi
Kalp atışı yine yoktu ama sorun şu ki yolk kesesi büyük genetik bir problem gibi duruyor dedi
Hastalığınız var mı diye sordu tiroidim yüksek dedim
Kaç dedi 7 dedim
Çok yüksek bundan bile kaynaklı olabilir dedi