Melosum34 kendi doktorunuz zaten acile gitmişsin birde cinsiyet için bana geliyorsun tavrı yapmış anladığım kadarıyla 🤦🏼♀️ ilk anlatımınızda sanki cinsiyet için acile gitmişsiniz gibi anlatmışsınız o yüzden farklı şeyler yazdık hepimiz.
Bir daha o doktora gitmeyin, alternatifiniz varsa başkasına gidin boşverin. Ne üslup doğru, ne hizmet