13+6 haftalık hamileyim. Bugün 3 gündür başım kopacak derece de ağrıyor tahammül edemiyorum artık. Normal de de bana parol fayda etmez hamilelikte hiç bir ağrı mi geçirmiyor. Öncelikle hamilelikte paroldan başka ağeı kesici ilaç kullanan var mı?
Yada başı benim gibi çok ağrıyan var mı? Herseyi denedim. Buz koydum eski usul kafamı sardım ama yok ağrısı geçmiyor.