10+3 iken ultrasonda bebeğimizi net bir şekilde görüp doktor kalp atışlarının da normal olduğunu söyledi. Daha sonra şuan hareket etmiyor ama olabilir sorun değil dedi. Daha sonra karnıma ultrason başlığıyla biraz baskı uyguladı bir kaç kere sanki bebek hareket etsin diye yaptı ama yine görmedik bir hareket, ama tabi kendisi de bana bir şey söylemedi bozuntuya vermed sanki korkutmamaya çalıştı beni o an. Bilmiyorum belki de bana öyle geldi ama o a. gerçekten de bi tepki almak ister gibiydi doktorumun o hareketi bir kaç kere pıt pıt pıt yaparak karnıma ekrana baktı hep. 10.haftada mutlaka kolların bacakların falan hareket ettiğini görmeli miydik? Biraz kafama taktım. İlk hareketi ultrasonda ne zaman görmüştünüz acaba