Tgc0101 Eceatar hiçbirşey yok sadece akşamları inanılmaz hareket ediyor nispet yapar gibi 😂 , ilk hamileliğim artık hareket ediyorum bol bol bakalım gelesi yok paşanın 🥰🌸
Eceatar Tgc0101 ayy Benim ki de öyle çok hareketli 😆 bugün gittim doktora açılma falan yok kanala girmemiş🙄
Tgc0101 Bende pozisyon normla Doğuma uygun dedi Çarşamba çatı muayenesi 23 ocağa kadar bekleyip daha sonra riskleri konuşalım karar verelim dedi suan normal Doğum için bekliyoruz 🙄
Eceatar Tgc0101 ya şeyi merak ediyorum mesela Pazartesi gitcez hiç açılma yoksa bekliyor mu . Yoksa suni sancı mı veriyor .
Nagihan111 Allahım herkese sağlıklısını versin 🙏 hepimizin gönlünden geçen nasıl bir Doğum ise öyle olsun 🙏🙏
tubisssen 38+1 5gün önce çatı muayesinden sonra nişanım geldi 3cm açılmam varmış ama Bebeğin kafası aşağı İnmemiş geri gönderdi şu an 5 gün geçti sancım da yok suyum da gelmedi
Tgc0101 Eger zamanı gelince benimki muhtemelen beklemenin riskleri var ya ondan dolayı istersen suniyle başlayalım istersen sezeryana dönelim der bana bırakacak galiba ben de suni sancıdan korkuyorum 😌🙈
Eceatar Tgc0101 yemin ederim aynıyız bende ondan korkuyorum ama 3-4 cm açılmadan suni verilmez diyorlar .
Tgc0101 Hiç bilmiyorum , şuan sadece kegel egzersizi yapmamı söyledi 🙄 bu gidişimde aklımdaki tüm soruları soracağım 🙏🏼 Zaten sabırsızlanıyorum artık. Bazen deli aklım diyor git sezeryan ol kavuş kuzuna 😂 dayanamıyorum bir an önce kucağıma almak istiyorum