Kızlar merhaba, 6+2 günlük hamileyim. Dün doktora gittim kese falan var mı diye devlet hastanesi tercih ettim, doktor kesenin olduğunu 22 cm olduğunu söyledi ama bebeği göremiyorum şu kıpırtılar bebek olabilir dedi. Kalp atışı da duyamadım biraz bekleyelim haftaya tekrar gelin eğer göremezsem vajinal muayene yapacağım dedi. Daha önceki hamileliğimde 6+1de hem bebek görünmüştü hem kalp atışı duymuştum ama özel hastanedeydim. Acaba fark var mıdır? Daha önce böyle bir durumu yaşayan oldu mu, aranızda yaşayan tecrübeli birileri varsa beni aydınlatabilir mii? Çok teşekkürler şimdiden🤍💟