Mrvemr3449 Arkadaşlar 10 haftalik gebeyim ara sıra bel ağrım oluyor sizdede oldumu o haftalarda normalmi sizce
sallyt Mrvemr3449 benim oldu bayada sürdü ama bi sıkıntı olmadı doktorum normal olduğunu söyledi 3. ayda falan hatta 4. aya doğru azalmıştı
irem-16 Mrvemr3449 canım 8 haftalık hamileyim aynı durum bende de var. Benim ağrıyor ve alt taraf sürekli batıyor. Doktor normal olduğunı söyledi. Rahim büyüdüğü için böyle ağrırmış
fairytale_ Mrvemr3449 çok normal canım bebek o zamanlarda yerini ayarladığı için ve rahmin yeni bişeye hazırlandıgı ıcın bel ağrısı karın ağrısı cok normal demıstı doktorum 20. Haftadayım hala agrı oluyor arada