Gencanne0214 Merhaba kızlar, 10. Haftamdayım ama son ¾ gündür belimde ne yapsam çok ağrı var ve batma hissi yaşıyorum sizde de oluyor mu
irem-16 Gencanne0214 canım 8 haftalık hamileyim bende de oluyor aynı durum. Rahim büyüdüğü için bu ağrıyı yaşarmışız. Normal yani
Gencanne0214 irem-16 öyle mi bende baya arttı otururken bile ağrı çekiyorum o yüzden korktum biraz teşekkür ederim